Gå til innhold

Teknisk

Tekniske spørsmål eller diskusjoner som ikke er bilmerkespesifikt legger du her.  Diskusjoner rundt et bilmerke eller modell skal postes under respektive bilmerke.


19,680 emner i kategorien

  1. Chip til Omega 2.0 DTI 1999 mod.?

    • 0 svar
    • 192 visninger
  2. Fjusking og treig startet

    • 0 svar
    • 207 visninger
  3. Slakk i begge bakhjulene

    • 0 svar
    • 288 visninger
  4. blinklys omega b

    • 0 svar
    • 218 visninger
  5. Motorfusk ved pådrag

    • 0 svar
    • 198 visninger
  6. bilen ryker av og til?

    • 0 svar
    • 384 visninger
    • 0 svar
    • 237 visninger
  7. Alfa 147 2001

    • 0 svar
    • 196 visninger
    • 0 svar
    • 247 visninger
    • 0 svar
    • 381 visninger
    • 0 svar
    • 286 visninger
  8. Idiot trenger hjelp med felger

    • 0 svar
    • 243 visninger
  9. beklager rart innlegg

    • 0 svar
    • 204 visninger
    • 0 svar
    • 225 visninger
  10. Mistet trykket på bremsene

    • 0 svar
    • 189 visninger
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår