Gå til innhold

Bildene mine fra Egersund 15. sept. [Tung tråd!]

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er bildene vekk akkurat nå?

 

Bildene er der. Veldig mange av bildene dine blir ødelagt da de er frykelig utbrendt. Ser ikke bra ut. Etpar justeringer på kameraet og du hadde blitt kvitt det. Uansett, mange pene bilder, selv om det kan bli litt kjedelig med så mange bilder i samme vinkel osv. Linsa di imponerer med veldig god skarphet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er tilbake nå. Fastname hadde sletta halvparten av serveren min... (YES!)

 

Viper: Ang dette med utbrente bilder.. enig i det du sier, men har redigert alle i photoshop... Levels og Curves.. helt sikkert derfor, for å få litt mer effekt av bildene! Men har helt sikkert overdrevet en god del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skambra, stjeler et par bilder av deg...håper det går greit..skal gi deg kred'n ;)

 

Stjel hvor mye du vil.. Og nei, kjenner ikke han, bare sprang ut i veien jeg. Han børna greit når han så han fikk oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Gjest brunerune
For noen bilder! OG biler..

 

*siklepå*

 

Takk takk:)

 

Mye bra her ja :D Kan jeg spørre hvilken sigma- vidvinkel du har ? 10-20mm f/4,5 - ?

 

Isåfall, er du fornøyd med den? Vurderer å kjøpe den isåfall :)

 

Mye bra her hvertfall, stå på ! :)

- Hege SH -

 

Linsa er en Sigma 15-30mm F/3.5-4.5. Ligger på ca 6500kr i Norge. Denne har jeg nettop solgt, gikk for 3000kr i desember. Du skulle sagt ifra tidligere! Ellers er det en utmerket linse. Finnes til Canon og Nikon. Send PM om du vil ha dir. link til produkt.

 

Den ble solgt fordi jeg solgte hele kamera settet. Da jeg går over til Canon i høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår