Gå til innhold

Super.ss.rally.gt

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Super.ss.rally.gt's Achievements

  1. Bilen det er snakk om er en '83 2.1L 244 forgasser. Vet mange mener det er bedre å bytte motor ol, men gasser turbo skal det bli. Det har jeg bestemt meg for. Har heller for det meste ikkje problem med å finne/velge delar. Det eg er usikker på er forgasseren, rekne med den må bytast, men veit ikkje i kva. Har sett folk hente innsug og gassar frå andre bilar men treng forslag her. Veit og eg treng ein Malpassi btr men er det då https://shop.klracing.se/sv/artiklar/btr-0-5-bar-8mm-slang.html Eller https://shop.klracing.se/sv/artiklar/malpassi-btr-0-5-bar-volvo_saab.html Eg trenger? Så må eg vel ha ein EFI bensinpumpe? Noken forslag der? Det er vel en b21a motor, veit ikkje om eg må få lågare komp i den? Har ikkje planar om meir en ein 0.5-0.6bar og 145-160hk Må eg oppradere tenningssystemet? Håpar noken med meir erfaring kan hjelpe med spørsmålene mine
  2. Edit: ville det vert lettare å få godkjent med lågare ladetrykk og mindre hp?
  3. Kan plukke opp ein mk3 1.8 8v suger ganske billig. Men med sine 75hk er det jo ikkje akkurat noke racerbil. Leker litt med tanken om å slenge på en eaton m45 kompressor og gasser som leker fint med forced induction (trenger forslag på den) og en heftigere kam og eksos med bedre flyt. Veit at den ikkje kjem til å dra 10sek kvartmilar for å sei det sånn. Men hadde vore eit kjekt lite "billig" prosjekt. Veit ikkje korleis det er med godkjenning, om eg burde søke om å godkjenne kompressoren og så snike inn kamen seinare mtp krav om meir ombygging pga hk. Noken med erfaring som kan gi litt tips? Evt om ditta er gjennomførbart?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår