Mandel Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 I helga så jeg noe jeg ALDRI før har sett. Nemlig en Mitsubishi Sarajevo Turbo, (?) Finner ikke noen bilder eller info, så dette må vel være en relativt sjelden bil? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Sarajevo????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 mener å huske at det var galant , men at de skiftet navn på den når det var OL i Sarajevo for da var mitsubishi hovedsponsor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 heh morro :) skal se om jeg kan knipse no bilder av den en dag.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Sikker på at det ikke var en Sapporo da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jo visst, sapporo var det ! sjelden bil? Aldri sett noe slikt før? Ytelser? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2gti Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hvor så du den og var det HS skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Her er litt info om den. http://www.answers.com/topic/mitsubishi-sapporo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hvor så du den og var det HS skilter? har sett den ved kiwi v/haakonshall, utenfor bøhmersgate 6, og ved kinoen, husker ikke om det var hs skilter Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg