RMK_700 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 da har jeg altså henta meg anlegg. en cadence wild beat 15" pyle PLAD3300D prisn jeg betalte? 3300kr ;) men noen som har noe erfaring med 15" om den burde stå i lukket eller portet kasse. og i såfall størelse. nå står den i en orginal SPL 15" lukket kasse. trøkke jæævli bra i den egentli. men kansje det går ann og få den bedre? noen som vet? Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Wild beastn trives vel best i portet kasse Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg syns en Cadence fortjener en annen forsterker enn Pyle, men det er min mening;) Har testa en slik før, og er ikke mye å skryte over spør du meg..Testa den på 2x15" JL Audio 15w6 i min gammle Golf II. Skaff deg heller en Helix Dark 1000.1 eller 1000.2, da skal du se den W B flytter luft;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg