bopedal Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei! Friskluftanlegget har etterhvert blitt sørgelig tafatt, nå er det såvidt det siver inn luft når vifta jobber for fullt. I tillegg har jeg hatt litt problemer med dårlig varme og et tilfelle av full varme (badstu). Ser i en annen tråd at det kan være på tide å gå over motoren som styrer varmeregulereingen. Har vært på blitema og kjøpt nytt kupefilter og håper det kan gjøre susen når det gjelder luftgjennomstrømning. Det gamle har vel stått i 3-4 år nå. Fant ikke ut av hvor filteret sitter, er det noen som kan forklare meg det? Kan det være andre grunner til at det er så dårlig luftgjennomstrøming? mvh Bernard Opedal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.