v240tic85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ja å da trenger jeg ikke noe mere enn det da eller? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ja å da trenger jeg ikke noe mere enn det da eller? nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 da får jeg bare ut og prøve da! men får man vdo el speedo? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 da får jeg bare ut og prøve da! men får man vdo el speedo? jepp,personlig har jeg aldrig sett yazaki el speedometer i 240,kun vdo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja men el speedon passer ikke på den som turtellern er! å begge er vdo! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja men el speedon passer ikke på den som turtellern er! å begge er vdo! Hva? i min 242 hadde jeg selv el speedo.og den hadde stor klokke,da tok jeg den store turtellern ifra den gamle instrumntboksen og flytta den over. sikker på at de er vdo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jepp! står vdo på alt! men jeg får ikke til og flytte turtelleren uten at hele printplata blir med! og i det hulle passer ikke elspeedon! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jepp! står vdo på alt! men jeg får ikke til og flytte turtelleren uten at hele printplata blir med! og i det hulle passer ikke elspeedon! er ikke turtellern sort på baksida å kun festet med ca 4-6 skruer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jo den er det men min henger fast i printplata fordi om jeg skrur opp alle skruene! og viss jeg setter turtellern i den til el speedon så funker ingen ting! verken tankmåler eller bensin Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jo den er det men min henger fast i printplata fordi om jeg skrur opp alle skruene! og viss jeg setter turtellern i den til el speedon så funker ingen ting! verken tankmåler eller bensin Har bilen din el speedo eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg har ikke det! men skal montere! men alt er vdo! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg har ikke det! men skal montere! men alt er vdo! vel,skal jeg gi det et hett tips.skal du montere el speedometer så MÅ du kobble til ledningene til speedometret før resten i instrumentboksen funker. den ene bakpå speedometret skal nemmelig ha + signal når tenninga er på.og det + signalet går ikke kun til speedon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok! har bestandi lurt på hvor de 3 ledningene skall! vet det er 2 fra bakaksel men vet ikke vhor den 3 skall! noen som har koblings skjema til dette Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok! har bestandi lurt på hvor de 3 ledningene skall! vet det er 2 fra bakaksel men vet ikke vhor den 3 skall! noen som har koblings skjema til dette Nummer 3 skal til tenninga.men glem ikke at densorte som går til bakakseln skal jordes i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok! så jeg bare tar en til tenning også en til jord og en til den ene bak? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg