oooiiiiiiiiii Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 noen som vet hvor jeg kan skaffe/kjøpe en eksos manifold til en 16v 1.8 GTI KR motor?? driver å bygger om bilen min nå, fra 8v til 16v men manifolden passer jo ikke, så trenger en!!! vet noen hva dette vil koste?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Garantert noen som har sånne orginale liggende. Sjekk bla VACN forumet.. max 2-300kr? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oooiiiiiiiiii Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ok, den er grei vettu... får sjekke opp d! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Får en til overs når jeg får eksos anlegget mitt fra tyskland som ble sendt i startem av uka. Hvis alt går etter planen så ska det settes på neste helg og da blir manifolden byta ut med grenrør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 noen som vet hvor jeg kan skaffe/kjøpe en eksos manifold til en 16v 1.8 GTI KR motor?? driver å bygger om bilen min nå, fra 8v til 16v men manifolden passer jo ikke, så trenger en!!! vet noen hva dette vil koste?? http://www.ebay.de alt til golf 2 til under halve prisen + frakt.. ja du kommer fortsatt billig ut av det. kosta meg under 10 kr for et kromma insug f.eks ;) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Se PM Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg