blaem Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Noen som har erfaring med bygging i 9-3 (99 mod). Dette skal gjøres skikkelig. Jeg ser for meg å bygge en eller annen form for lukket kasse til elementet der hvor det orginalt er tilrettelagt for 5,25"(tror jeg). Vurderer å gjøre dette i glassfiber. Jeg har ikke bestemt meg for hvilket element jeg skal bruke enda. Tips og innspill mottas med stor takknemlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 demp hele døra og fres ut en ring i mdf å skru fast den der hvor det er hull i døra. da vil døra funke som ei kasse. dette har jeg gjort på min bil å det funke veldig bra. Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ser bra ut det, men jeg er av typen som klarer ødelegge stor sett hvert eneste interiørpanel o.l jeg prøver å ta av. Har ikke prøvd meg på døra enda :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Døra er enkel. to skruer under på dørsida,to i håndtaket,to i døråpneren, plast nagle på sida av døra mot b stolpen. å så er det bare å dra utover forsiktig Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Bump, fikk ikke prøvd meg på døra før i dag (ja, jeg vet det er 4 mnd siden). Det gikk greit å få av dørsiden men det oppsto nye problemer. Hvordan skal jeg få kabelen ut i døra? Ett spørsmål til. Hvordan får jeg strømkabelen gjennom torpedoveggen? Jeg kommer ikke til der du gjorde det i 9-3 tråden din team tulling pga sikrings og rele boksen som står i veien. Jeg fant derimot ett annet hull litt til høyre for det (ca mitt foran rattet). Jeg fikk trykka inn 2 meter med kabel men jeg fant den ikke igjen på andre siden. Ble kanskje litt mye mas på en gang men men :/ Hjelp mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg