RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Når man tar inni den skal det være slark opp og ned eller ut og inn. Må ha meg en ny turbo og vet ikke helt hva jeg skal se etter på en brukt. Hjelp Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Helst Zip..... Litt går an, men det skal jaggu være lite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hva annet skal man se etter a??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Vel, ta bilen på en tur, blodkjør den litt, så ser du etter røyk i eksosen, ta så av slangen på UT siden av kompressoren, se etter olje. Er det olje, så er den f*****... Det er og et triks at du skal stille tomgangen svæært lavt, men hva du skulle se etter da, husker jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Takk skal dun ha :) Men viss turbon ikke står i bilen da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by RS2 Takk skal dun ha :) Men viss turbon ikke står i bilen da Ja da er det jo litt verre... Er den helt ren inni, så kan du bli obs på at han kanksje har vakset vekk olje, men det kan og hende han bare vil ha den til å se best mulig ut... Slark er stort sett det eneste du har i dette tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Takker :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Er det en glidelagret turbo skal du ha litt slark opp og ned, men ikke ut og inn. Sjekk også at den snurrer lett, og at det ikke er noen som helst skader på turbin eller kompressorhjul. :) Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.