obic123 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Kan få en 406, 99 mod, 2,1 turbo diesel til 35.000,- Har vært brukt som lokal taxi og gått 294.000, alt av servicer er fulgt opp og nylig (på 290.000) vært service for 30.000,- Noe lakkskader, men er ikke så nøye på det... har alt av utstyr: klima, regnsensor +++ Noen som har inspill? godt kjøp? selv tror jeg det i så fal... men nå har ikke jeg så mye greie på slike biler med den type motor... er det evt. noe spes. som er kjent som feil på disse bilene etter å ha gått så langt, eller går den lett 300.000 til uten prob? ;D På forhånd takk for inspill! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg hadde kjøpt den, motorene holder lenge... Min gammle 2.1 har gått langt over 400.000km nå og den er det ikke noe trøbbel med.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kan få en 406, 99 mod, 2,1 turbo diesel til 35.000,-Har vært brukt som lokal taxi og gått 294.000, alt av servicer er fulgt opp og nylig (på 290.000) vært service for 30.000,- Noe lakkskader, men er ikke så nøye på det... har alt av utstyr: klima, regnsensor +++ Noen som har inspill? godt kjøp? selv tror jeg det i så fal... men nå har ikke jeg så mye greie på slike biler med den type motor... er det evt. noe spes. som er kjent som feil på disse bilene etter å ha gått så langt, eller går den lett 300.000 til uten prob? ;D På forhånd takk for inspill! :) Og hvis du ikke kjøper den, kan jeg få link eller nr til han som selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obic123 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg kjøpte bilen, og den er utrolig god å kjøre... alt virker i topp stand, og EU godkjent i dag, men måtte bytte bremseskiver foran, thats it! de er jo lista til 80-90.000++ så er godt fornøyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Grattis med ny bil!!!!!!!:cab :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jægermäister Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har selv en peugeot 406... JEg har eid den siden den var ny, 1.8 L motor, den har aldri svikta, har ikke hatt et problem med bilen siden den var ny i 96. Imponerene? hehe. Ola Jæger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Sleng ut noen bilder av den, det hørtes ut som et godt kjøp! Fikk faktisk lyst på den jeg... :D Kun utifra det du har sakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg