mk1 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har akkurat satt inn 1.8 8v i enern min, men noe er akkurat som det ikke skal være:) Den starter og går ( ikke helt jevn, men det er liv), men får ikke opp turtallet. Prøver jeg å gasse dør den bare ut. Har byttet motornettet og sikringsboksen. Må også nevnes at bilen var helt frisk i hele 5 min, før den ble kranglete. Hjælp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 byttet pumper osv og? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 byttet pumper osv og? Hvordan skulle den ellers ha startet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-pimp Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Forsøk med rotor uten turtall-sperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Forsøk med rotor uten turtall-sperre. Tror ikke at turtals sperra er problemet ;) Men har funnet feilen. Løste seg da jeg byttet til Gti tank, med nippel i bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg