Singh_Supreme Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Bilder av bilene deres;) Er bare keen på å se alle sine Golfer her på IV forumet;)(Bøffa litt fra 3er gutta) hehe. Fortell gjerne litt om bilen og add ett bilde av bilen;) ps: Kan godt være med vinterfelger lizm! Her er min Golf 1.6 1999model.. Planer: You wait and SEEE:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Slenger meg på denne... :driving Litt vinterbilder, for ikke å bruke de samme om og om igjen.... drunk 17" ubrukelige vinterhjul...Bilen står stort sett og koser seg i garasjen... :) Blir ny takspoiler snart, men har ikke bestemt meg for hva enda... Har modda skiltlysa med LED's... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Den orginale GTI`en min:) Men blir forandret sakte men sikkert, fattig student. Så det tar tid å spare opp penger til forskjellige ting og tang. Første nå blir nok felger, satser på 18" Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 kommer me bilde av min bil etter att Møller får den til å gå i gjenn, ikke så gale men nesten.. Heldigvis garanti som skal ordne de. tok slik garanti test på Naf, takk gud for de.. fant eksos i kjøle vannet, for masse co2, hc,topp pakninga gåen, tenn pluggan satt fast,osv osv.. :drive2 Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jaja... Her er min foreløpige originale TDI. Men har planer, skumle planer :eddie Er ikke de felgene lenger, har nå OZ Palladio. More to come... hehe Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 http://i36.photobucket.com/albums/e2/Singh-supreme/biler012.jpg lakkert bare en list? pen bil. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ny front + sideskjørt er bestilt, oppdaterer bilder når ting er på plass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 http://i36.photobucket.com/albums/e2/Singh-supreme/biler012.jpglakkert bare en list? pen bil. Nei forrige eier hadde lakkert alle men jeg vasket bilen her om dagen og da flasset alt av:( Men jeg skal ta vekk listene foran og bak så ekke noe stress;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 99Mod Golf Mk4 1,8t + Nos... :cab Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Kan noen sende meg en pm om hvordan jeg får lagt inn bilder av min bil??;-) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Kjipt bilde av bilen min.. Har ikke hatt no spess photosession med den nå, pga snø og dritt, så får heller vente med go' bildene :) Slenger med et par bilder av gamle bilen også jeg, siden jeg savner den så fælt :( Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 slenger inn no bilder av Eks`n min... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Mye fine 4'ere her ja... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 98` Golf IV.. Blir noen "små" planer framover, men blir ikke gjort noe med karosseri.. Holdes clean :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 98` Golf IV.. Blir noen "små" planer framover, men blir ikke gjort noe med karosseri.. Holdes clean :D http://img.photobucket.com/albums/v401/Satrixen/P9070085.jpg Clean is good!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg