Marius__ Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 grattis fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Takk takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Finfint! Regner med at du vaska dekk/felger og ...hele bilen! når du parkerte den! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tok full pakke på den i dag og behandler den til slutt med våtvoks.. Så tok jeg elektronisk og mekanisk klargjøring på den, så mangler bare skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Sant som du sier Stig-Arne! Skal holde bilen 120% ren innvendig og utvendig. Halve opplevelsen med bil det. Fortell litt om V50'n :D Tja. Satser på en V50, enten 1.6 TDI eller 2.0 TDI, må sjekke hva som er gunstigst med tanke på forsikring å mnd. beløp. Ellers putter jeg på en Kinetic pakke og teknikk pakke og sportpakke med 17" alu felger i tillegg skal jeg ha: Titangrå - Perlemor metallic Bi-Xenon nær/fjernlys (teknikkpakke) Regnsensor (teknikkpakke) Brilleholder Park.varmer med timer Ca nettopris kommer på 370 000 kr, ca 4000 i mnd regner jeg med. og 15 000 - 17 000 i forsikring i året, om jeg ikke klarer å lure til meg 75 % bonus :) Er bare en foreløpelig liste jeg har utarbeidet. Da en evt bestilling av bil ikke skjer før ut i mai en gang. Men gleder meg sinnsykt.. :D Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Skjønner veldig godt :D Bra oppsett det der! Nybilprisen på min er 380.000kr + omkostninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Der var bildene av den ja ;) Gratulerer med ny bil! Btw: Bra fargevalg Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Der var de ja, Takk takk :D Fargevalget var jo greit, ville ha mørk bil og 019 er 7000 billigere enn f.eks titan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Registrerte bilen i dag... Og satte på R-felgene :D Hjemsmidde senterringer der godset er 0,80mm måtte til. NB!! Bilen er fortsatt veldig høy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Pen bil:D Men hva jobber du som hehe siden du har råd til en sånn + 240 prosjektet ditt:Phehe frekt å spør men blei nysjerig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hadde du lest 240 tråden så hadde du vist det ;) han er lærling hos volvo (heldigrisen) meget pen bil anders. og som du sa. den er litt høy ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Takk takk.. Stemmer det, jobber der når skolen er over osv... blir vel 7 dager i uka :D Den vil synke ned en god del når jeg begynner å bruke den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ser bra ut det der ja, er ingen stor fan av S40, den ser så sammentrykkt ut i hver ende liksom. Men det er bare meg, blir vel bedre når den blir litt lavere. Hva betaler du i forsikring ? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 fy #### drømme jobb da:D Hva er planene for 240ien din da?har ikke lest i gjennom forumene så... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 En meget vakker bil, sier ikke nei takk til flere bilder! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg