Gå til innhold

Chip selges, øker effekten inntil 20%.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sikker på at du får 20% økning av å chippe ikke-turbo motorer? :) hehe

 

der står det i brosjyra der jeg kjøpte det ifra, selges pga. turbo prosjekt, og der står motore uten turbo...

 

kjøpte den for 1000kr...

selges hbo. pga jeg trenger ikke den og skal berre ha den vekk...

 

har aldri testa den, så det vet jeg ikke, står at det varierer fra motor til motor... spørst hva du har fra før av luftfilter og anlegg...

 

mvh

Magnus L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er massemåler eller map-sensor da?

Virker en smule jalla, bedre å slakke fjæra vil jeg tru, ikke for å ødelegge tråden for deg, men blir litt nysjerrig serru

 

vet ikke om det er jalla, men når jeg betalte 1000kr for den, då tenker det hjelper litt på effekten iallefall.. kan no ikke lyve så mye, er jo et seriøst firma også.. han som solgte den til meg sa at han hadde hatt den på en 2.0 Gsi og der hadde det vore merkbare forskjell etter montering, posetiv.. Kjøpte den for 3uker siden og har ikke brukt den heller...

 

men selges hbo. 400kr som sagt, kan ikke gå lenger ned når jeg jeg ikke har prøvden og betalte 1000kr ny for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det dritten der for chipping har jeg vært med på før!1000kr!hadde en kamerat med micra han kjøpte en slik chip 300kr betalte han for den.du bytter følern på luftmassemålern din,og setter inn den,for det første så funker det ikke for 5 øre.

 

jeg ser du liker opel det er godt men ikke prøv og lur en stakkars fyr til og kjøpe dette for 400kr

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det dritten der for chipping har jeg vært med på før!1000kr!hadde en kamerat med micra han kjøpte en slik chip 300kr betalte han for den.du bytter følern på luftmassemålern din,og setter inn den,for det første så funker det ikke for 5 øre.

 

jeg ser du liker opel det er godt men ikke prøv og lur en stakkars fyr til og kjøpe dette for 400kr

 

betalte 1000kr for den og har kvittering, samma va du sier..

så ikke kom her og si jeg lurer noen, har aldri prøvd den, men jeg gidde 1000kr for min uanset..

og ser på dette som et unødvendig og useriøst inlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kall det et useriøst og unnødvedig innlegg for min del ,jeg sier bare hva jeg har opplevd anng. dette type "chip"

 

Du har sikkert kvittering på at du kjøpte den for 1000kr.Men da synes egentligt bare synd på lommeboka di.

 

Jeg sier dette også :

kjøper kan bli sur på deg./føle seg snytt for 400kr.

kjøper har fort gjort og ødelgge den orginale masse målern som sitter der.og ny slik er dyrt ,så du kan skaffe deg en uvenn også.skjønner mitt poeng

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår