mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Helt ny og aldri brukt.. KUN beregnet for biler med Innsprøytningsmotorer uten turbo . Chippen har en økning på motorytelse opp til 20%. Enkel å montere. Det følger med manual og koblingsverktøy. HBO. 400kr Bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Doh Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Doh doh??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Sikker på at du får 20% økning av å chippe ikke-turbo motorer? :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Høres litt jalla ut, står ingenting om biltype eller noe, samt hbo 400. Men vet ikke jeg. Har du til Nissan FJ20E motor, 111 KW 2.0 ? Burde jo få 180 hk jeg da, opptil iallefall... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Sikker på at du får 20% økning av å chippe ikke-turbo motorer? :) hehe der står det i brosjyra der jeg kjøpte det ifra, selges pga. turbo prosjekt, og der står motore uten turbo... kjøpte den for 1000kr... selges hbo. pga jeg trenger ikke den og skal berre ha den vekk... har aldri testa den, så det vet jeg ikke, står at det varierer fra motor til motor... spørst hva du har fra før av luftfilter og anlegg... mvh Magnus L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ok. Hvilke biler er den for, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ok. Hvilke biler er den for, da? Er universalt, skal passe alle inj. biler uten turbo.. Skal kobles på luftmengdemåleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Chip'n heter juice box.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hvis det er massemåler eller map-sensor da? Virker en smule jalla, bedre å slakke fjæra vil jeg tru, ikke for å ødelegge tråden for deg, men blir litt nysjerrig serru Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hvis det er massemåler eller map-sensor da?Virker en smule jalla, bedre å slakke fjæra vil jeg tru, ikke for å ødelegge tråden for deg, men blir litt nysjerrig serru vet ikke om det er jalla, men når jeg betalte 1000kr for den, då tenker det hjelper litt på effekten iallefall.. kan no ikke lyve så mye, er jo et seriøst firma også.. han som solgte den til meg sa at han hadde hatt den på en 2.0 Gsi og der hadde det vore merkbare forskjell etter montering, posetiv.. Kjøpte den for 3uker siden og har ikke brukt den heller... men selges hbo. 400kr som sagt, kan ikke gå lenger ned når jeg jeg ikke har prøvden og betalte 1000kr ny for den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 haha det dritten der for chipping har jeg vært med på før!1000kr!hadde en kamerat med micra han kjøpte en slik chip 300kr betalte han for den.du bytter følern på luftmassemålern din,og setter inn den,for det første så funker det ikke for 5 øre. jeg ser du liker opel det er godt men ikke prøv og lur en stakkars fyr til og kjøpe dette for 400kr Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 haha det dritten der for chipping har jeg vært med på før!1000kr!hadde en kamerat med micra han kjøpte en slik chip 300kr betalte han for den.du bytter følern på luftmassemålern din,og setter inn den,for det første så funker det ikke for 5 øre. jeg ser du liker opel det er godt men ikke prøv og lur en stakkars fyr til og kjøpe dette for 400kr betalte 1000kr for den og har kvittering, samma va du sier.. så ikke kom her og si jeg lurer noen, har aldri prøvd den, men jeg gidde 1000kr for min uanset.. og ser på dette som et unødvendig og useriøst inlegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 kall det et useriøst og unnødvedig innlegg for min del ,jeg sier bare hva jeg har opplevd anng. dette type "chip" Du har sikkert kvittering på at du kjøpte den for 1000kr.Men da synes egentligt bare synd på lommeboka di. Jeg sier dette også : kjøper kan bli sur på deg./føle seg snytt for 400kr. kjøper har fort gjort og ødelgge den orginale masse målern som sitter der.og ny slik er dyrt ,så du kan skaffe deg en uvenn også.skjønner mitt poeng Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Kunne du gitt meg en link til side, evt hvor du har kjøpt den hen? Prøvde å google litt men ga faan? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg