henrik^ Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Heisann! Jeg skal snart hive inn et anlegg i bilen min, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal velge.. Mest sannsynlig vil jeg bruke komponentsett fra Focal (6,5") foran og 6x9" bak, cdspilleren blir enten en Pioneer eller Alpine til rundt 3000kr. Det jeg derimot lurer mest på er sub. Jeg syns Dynabel 9412 ser kjempefine ut, men har hørt at det er litt blandede meninger om disse. Planen var å kjøpe to 9412 og bruke 2 brokoblede BF1702 til å drive dem. Alternativene er enten 2x 13" til Focal og bruke samme forsterkere, eller en 10" SUBZERO sub fra Earthquake, men da veit jeg ikke hvilken forsterker jeg skulle brukt.. Vil vel egentlig ha mest mulig sinna bass, og masse lyd, god hifi har jeg hjemme. :) Hva syns dere om planene? Noe som høres forferderlig feil ut? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei. Er det sånn att på saab 9000 har plass til 3veis.Hvis det går hadde jeg gått for ett 3-veis Focal sett og droppet 6x9.Bass element biten kan jeg ikke uttale meg noe om,siden det er snakk om sedan og plassering. :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg kan ikke uttale meg om de andre merkene, men Earthquake SubZero kan hverfall fint spille hva du beskriver som sinna bass:) En glimrende forsterker til det er Earthquake PHD2000, da har du også mulighet for å oppgradere senere til å evt kjøre to forsterkere hvis du ønsker. I sedan så vil jeg anbefale lukket kasse på ca 30-35 liter pr.element, spillende inn i seteryggen eller helst gjennom skiluka, hvis du har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har du vurdert Kicker L7 ? de spiller rått :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ja, hvordan er det med saab 9000 og det at den er en sedan? (jeg har den med stor bakdør, CS). Tror neppe det er plass til 3veis, isåfall må jeg bygge om og styre, noe jeg helst vil slippe. (jeg har null erfaring med glassfiber osv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 cs er en kombi coupe. Altså så er det åpent mellom bagasjerom å coupen. det er kun 4" å diskant i dahsbordet på den bilen orginalt. men på backesludbygg.se selger de sånne som det går ann å bytte ut kartlommen i døra med å da er det plass til 6.5" der. Da kan du jo kjøre tre veis oppset. Hadde det i gammle bilen min! http://www.backesljudbygg.se/home.htm Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg