audiman Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Igår begynte anlegget å fjuske, bakhøytalerene begynte å kutte, å frontsettet kuttet litt det å men suben kuttet ikke, frontsettet er koblet rett på spiller. Det virket som at når man hadde mye lys på å fyrte opp så begynte det å kutte, åsså fikk jeg litt dynamostøy også..noen som vet hva som kan være galt ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Igår begynte anlegget å fjuske, bakhøytalerene begynte å kutte, å frontsettet kuttet litt det å men suben kuttet ikke, frontsettet er koblet rett på spiller. Det virket som at når man hadde mye lys på å fyrte opp så begynte det å kutte, åsså fikk jeg litt dynamostøy også..noen som vet hva som kan være galt ? Jeg hadde startet med å sett over jordingspunktene dine. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ok, skal gå over å sjekke :) noe annet som man bør sjekke ? det funket utmerket hele fredags natta. Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorte_Bakaksel Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 tipper jordingsfeil ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg