Morgis Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei. Har nå begynt monteringen av de nye høytalerene til bilen. Har et problem. Det gjelder noen 4" zachry høytalere til døra. Høytalerene er festet, men selve gitteret utenpå vil ikke sette seg fast. Det spretter bare ut igjen.. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få til dette. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tips kan være å flytte denne vekk fra Kjøp og Salg, og inn i bilstereo! Kan prøve å legge et tynt lag zicaflex/akryl som gitteret kan få feste i! :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 trykket inn på bilstereo men ser nå at jeg må ha vært inne på kjøp og salg avdelingen mens jeg kom over bilstereo.. :D takk for svar Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg