ReodorF Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 - Har et lite dilemma.. Har 3 stk. 6x9 høyttalere i hattehylla som jeg kunne tenkt med å koble på en 2 kanals forsterker.. Går dette an ? 1. Tenkt på å serie koble høyttalerne å brokoble på forsterkeren.. altså pluss på kanal1 på forsterker til pluss på 6x9 (nr1). Fra minus på 6x9 (nr.1) til pluss på nr2. Fra minus på nr2 til pluss på nr3 og fra minus nr 3 til minus på kanal2 på forsterkeren. vil dette funke?? 2. :disco 2. koble nr1. på kanal1. koble nr2. på kanal2. og brokoble nr3 på kanalene til 1 og 2. håper noen forstår hva jeg mener å kan hjelpe.. tviler på at noen av alternativene funker men kanskje du har en idé.... Siter 1995 Volvo 855 2.5i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ehm, jeg har ikke veldig god peiling på dette, men det hørtes ikke så veldig bra ut.. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Nummer 2. kan funke ganske bra, brukt den noen ganger men vil gi mye mer på den midterste., men da for å kjøre sub og 6x9 på 2-kanaler, nr. 1 vil vel funke men dårlig effekt, og ikke stereo. Men vil vel anbefale å ha dem i par.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg