TurboCG Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Trenger å valse skjermene mine bak på brakka mi, hvor i oslo-området kan jeg få gjort dette? Haster egentlig veldig, subber bort gummi i brå svinger :(. Ca pris for dette? takktakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 onkel toms garage har peil nr finner du på gule sider eller no jeppjepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Onkel Toms: 91303030 Valsa en E-36 jeg hadde. Meget dyktig på valsing :) :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Hvor mye kommer dette på til e-36 Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 valsing er jo bare dumt..... Skjermen blir svakere mot støt/slag/krenking og rusten kommer som regel fortere frem.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Kommer jo anpå hva du skal bruke bilen til det.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Han tar 500kr per skjerm såvidt jeg kan huske. Han har valsa en masse biler så han kan sakene sine :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by rdl valsing er jo bare dumt..... Skjermen blir svakere mot støt/slag/krenking og rusten kommer som regel fortere frem.... Har jeg noen andre valg enn å valse da? Gidder jo ikke bytte ut dekka og felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Jeg har valsa alle bilene jeg har hatt og det er ikke noe problem. Rust er 0 problem hvis det gjøres ordentelig. At skjermen blir svakere mot slag osv er jo klart, men hvorfor er det et problem? Vals i vei :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg