audiman Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har en dårlig Clarioin spiller som jeg skal bruke i første omgang..Går det greit å bare koble fra out fra forsterkern til høytalern å in på monoblokka? Det var 2 par med kabler til tilkobling bakpå spiller om jeg ikke så helt feil, er begge linje ut ganger ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det er ikke noe problem å bruke out fra den ene forsterkern, og over på den andre. Bak på spillern er jeg noe mer usikker på.. Hvis de står inntil hverandre alle pluggene er det sannsyneligvis utganger alle sammen. Dessuten er det ikke så ofte at de billigere spillerne har aux-in. Det er jo bare å prøve, hvis du ikke klarer å se det?! :) y-ledd er også en mulighet dersom du ikke vil bruke out-delen av høyttalerforsterkern! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 okok=) Kablene kommer ut av spiller ilag. men kan prøve ja :) Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg