DjViper Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hva gir best lyd? Komponentsett 6,5"eller 6x9"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 En 6x9" har en tendens til å flexe mer i membranen enn en vanlig konvensjonell høyttalermembran. Flexing vil vi helst ikke ha og da er valgt enkelt: 6,5" komponentsett er derfor å foretrekke og da kan du i tillegg plassere og vinkle diskanten slik du vil ha den får å oppnå best mulig lydbilde og stereoperspektiv. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 En 6x9" har en tendens til å flexe mer i membranen enn en vanlig konvensjonell høyttalermembran.Flexing vil vi helst ikke ha og da er valgt enkelt: 6,5" komponentsett er derfor å foretrekke og da kan du i tillegg plassere og vinkle diskanten slik du vil ha den får å oppnå best mulig lydbilde og stereoperspektiv. Mvh Pål Takker så meget!!Noen du anbefaler? til ein ikkje så altfor dyr pris!! Ser de koster rundt 1300-1500..men er vel det eg bør betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ta en titt på Focal de har knall sett i den prisklassen . 165A1 Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Takker så meget!!Noen du anbefaler? til ein ikkje så altfor dyr pris!! Ser de koster rundt 1300-1500..men er vel det eg bør betale? Jeg kan dessverre ikke anbefale deg noe siden jeg ikke betaler for å anonnsere på dette forumet, men hør med andre hvilke høyttalere de trives med. Det er viktig at du kan lytte til musikk i lang tid uten å bli sliten. Høyttalere som låter skarpt blir jeg personlig sliten av så for min del er det viktig at det ikke blir brukt metall (titan, aluminium etc) i diskanten. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg