Petruski Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jeg lurer egentlig bare på om det er noen som har fått dette til? Har prøvd, men det var ingen stor suksess. Noen som har noe tips om hvilken emulator man skal bruke å hva man må gjøre med gt4 fila osv,osv?? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg tror ikke det finnes noen PS2 emulator som er god nok til å få spilt spill på. Kan hende ting har hendt på det feltet siden sist jeg sjekket dog. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 De PS2 emulatorene som finns klarer knapt å lese et minnekort. Langt på nær kjøre spill. Tviler på at de gidder å lage det når trossalt konsollen koster litt over tusenlappen. PS3 kommer snart så da er jo vitsen borte også.. (GT5 here we cum.. Å ja. jeg får orgasme den dagen PS3 kommer inn i stua!) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg