thomasekeli Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har hatt lyst til å få i noen skikkelige seter, og så klart må man jo da også ha firepunktsseler... Det vil si slike som disse: beltene her (pga kjøretøysforskriftene) Noen gode ideer om hvor selen på baksiden av setet burde festes? Jeg har lurt på om jeg skal sette dem i festene til setebeltene som orginalt skal være i baksetet? (har ikke bakseter..) eller om jeg skal ha dem helt bak til C-stolpen?? Noen som har erfaring med dette, eller noen gode tips? Evt. noen som har hatt problemer med å få dette godkjent, eller ikke?? Alle svar mottas med takk! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bruke festene hvor bakksette satt, men der holder til lås mekanismen til sette belte sitter. Er mit råd. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 helt tilbake till c stolen, der övre festet till beltene er, du behöver en UNF 9/16 bolt om jeg husker rett..... mer bilder og info her http://www.nordicpolo.com/nytt/rodpolo/rodpolo.htm Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Supert med bilder! Takk skal dere ha! :) Får se om jeg bruker c-stolpen eller baksete-festene... Har litt med hvordan anlegget blir.. ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg