Zetec Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Tenkte kanskje noen var intr. i å vite dette :) Jeg har altså inngått en to års kontrakt med Pioneer Norge As og As BoomCar som innebærer at jeg vil kjøre med pioneer utstyr i min(e) dB-drag bil(er) de to kommende sesongene. (Noe jeg for øvrig også har gjort i mine tidligere sesonger) Så en stor takk til Johnny og Audun på BoomCar og Jo hos Pioneer Norge!! Så da vet dere alle mann at det faktisk er mulig å få til i ett lite land som Norge også :) Er vel noen andre også som er blitt sponset av Pioneer, men det er vel helst på SQ og ikke SPL.. Mine målsetninger er jo selvfølgelig 1.plass, men skal ikke se bortifra at jeg må ta til takke med noe mindre også innimellom :scared Og planen er kanskje å komme seg til EM om det skulle passe seg sånn :) Så da ønsker jeg meg selv og alle andre lykke til i årets sesong! :) Go Loud! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Så bra :) Boomcar er goodie :D Go get 'em! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 :partyon :thumb :disco :respect Ja. Go get'en boy. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg