Lance Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kanskje det, men dog...mannen er lur:D "Faen...jeg har kvittet meg med verdens feteste bil...hva gjør jeg nå? Jo! Kjøper meg en ny og nyere!";) Lurer bare på hvilken farge han velger... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Han kjøper den for å dekke over fadesen med at alle kundene i Chess ble lurt over til Netcom sitt nett uten å vite om det. Er ikke han ute av Chess nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Er ikke han ute av Chess nå da? trodda han hadde solgt chess jeg:S Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Han har solgt det, men er fortsatt daglig leder. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Han mista lappen i fjor ja, ble tatt av en fotoboks i en tunell men BMW M5'n. Bagateller teller, derfor må alt på forumet her taes med en klype salt. Han ble tatt i en 60sone i en tunnel i Bergen, i BMW M5. Type Laserkontroll Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 nei faen da! GI MEG PENGENE I STEDET! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kanskje det, men dog...mannen er lur:D"Faen...jeg har kvittet meg med verdens feteste bil...hva gjør jeg nå? Jo! Kjøper meg en ny og nyere!";) Lurer bare på hvilken farge han velger... Sort .. han sa det til Nettavisen .. selvsagt blir det sort .. er jo eneste farge som den ser bra ut i .. Fra gul CCR til Sort CCX .. fin oppgradering Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hadde heller kjøpt meg ett par rallybiler istedenfor en bil som kan brukes i alle andre land en norge..!:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hva menner du? CCXen kan brukes i norge .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Den blir jo hevet spesielt for å kunne kjøre på brosteinene i Bergen, det er jo litt tøft:D Samma med CCRen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 På CCR så kunne han jo heve å senke bilen automatisk fra inne i bilen med noen knapper, er sikkert sånn på CCX også, så det skal vel ikke være så mye problem å kjøre den i Norge. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg