rwd 4ever Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg klarte å knekke den eneste nøkkelen jeg hadde. Så jeg dro for å slipe en ny men den funket ikke i tenningen, men i døra funket den. Da dro jeg tilbake for å slipe nøkkelen litt mer men dette funket heller ikke. Så sa han at jeg kunne få en nøkkel kode fra ford så han bare kunne slipe opp en ny en. Er dette lett gjort, og bare dra til ford for å hente nøkkel koden? koster det mye? og hvem henvender jeg meg til, hvem som helst ford forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvis du ikke har den koden i instuksjonsboka di, så kan du få den hos en ford forhandler ja... vet ikke om det koster noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hvis det ikke er byttet lås på bilen så skal vel den nermeste fordforhandleren din kunne bestille ny nøkkel på rammenummeret? er vertfall slik hos porsche... og siden ford er på høyde med de så bør vel det gå greit?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvem som helst forhandler ja, bør ha dettte, kan nok også file opp nøkkel for deg, men pass opp for uorginale låser... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg