Brandtenborg Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Endelig fikk jeg somlet meg til å kjøpe meg en byggesett bil! Siden utvalget var så dårlig falt valget på en Citroën Xsara WRC '03. Er ikke mitt førstevalg, men det får holde inntil videre! Hehe! Her er et blide av hvordan den skal se ut etterhvert: Her er hvor langt jeg har kommet til nå: Fant ut at dette er mere pirkearbeid enn det jeg husker fra jeg var en liten og uvitende gutt! Hehe! Men et par spørsmål har dukket opp underveis... De "klistremerkene" Som følger med, hvordan kan man få satt de pent på etter å ha vetet det og skilt det fra arket?? Noen som har noen lure tips eller triks??? Det andre er den ¤#%&" malinga.... Er det meninga at det skal se slik ut etter at man har malt?! : Men husk at det er første gangen jeg gjør dette i voksen alder! Hehe! Ikke le høyt! Le inni dere! Hehe! Oppdateringer følger etterhvert! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 det er ikke normalt at det skal se sånn ut... :scared :lol trur du har brukt litt mye maling Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det var det jeg regna med, men det blir bra bare jeg tar det et strøk til! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 får og få de på bruker du pinsett og kutips.. det pleier og funke.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 får og få de på bruker du pinsett og kutips.. det pleier og funke.. Da skal jeg prøve på det! Takk skal du ha! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det kan også bli litt bedre resultat hvis du bruker skikkelig maling,Humbrol color er bra,og den er ikke så veldig dyr samt at du får kjøpt den på hobbybutikker...bare et tips Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det kan også bli litt bedre resultat hvis du bruker skikkelig maling,Humbrol color er bra,og den er ikke så veldig dyr samt at du får kjøpt den på hobbybutikker...bare et tips Ok! Aner ikke hvilken kvalitet det er på det som følgte med... Men takker for alle tips! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Har samme sett,bare en peugeot og 1:43,dødsfett i svart :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hadde også et Heller byggesett før. Husker også veldig mye pirkearbeid med de settene:) Du burde kjøpe ny maling, den som følger med suger rett å slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hadde også et Heller byggesett før. Husker også veldig mye pirkearbeid med de settene:) Du burde kjøpe ny maling, den som følger med suger rett å slett Ja, de suger big time!!!! Men det blir nok et Revell-sett neste gang tenker jeg! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er nok en god ide! Update med bilder i nærmeste framtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er nok en god ide! Update med bilder i nærmeste framtid? Ja, mulig det blir noe bilder i morgen... Har ikke gjort så mye siden sist.. Men bilder skal bli! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg