Gt-4-Ever Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har et anlegg bestående av Phoenix Gold Octane-R 8:04 og Octane-R 5:01. Hvilket batteri burde jeg kjøpe? Klarer det seg med kondensator(er)? I såfall hvilken burde jeg kjøpe. Er vel ca 14-1500 watt systemet hvis man regner i på hvor stor forsterkerne er. Hvis jeg skal trekke nye kabler, hvilke anbefaler dere da? Batteripolsko er det nødvendig å ha annet enn orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ang kabler så kommer jo det helt ann på hva som er trukket fra før! 21mm bør du nok minst ha til dette. Nytt batteri er ikke nødvendig, men skader ikke hvis du har penger til det! ;) Å kjøpe kondensator eller batteri er det evig mange tråder om, her, fra før. Kort fortalt (slik jeg har forstått det) så anbefales det et godt batteri istedenfor en kondensator. Fordelen med en kondensator er at bassen ikke vil henge etter, og den vil stort sett bli "bedre". Batteripolsko holder det med orginalt. Det er god kontakt der, og det er det som skal til. Nye er vel mest for å få det til å se fancy ut!? Håper dette hjelper litt i allefall! :) PS: Vennligst skyt meg hvis jeg driver med vranglære! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det jeg kunne tenke meg, bassen er knall og ledningene er 25 eller no slikt. Blir vel bare batteri da. Optima yellow eller red top? evt. Stinger eller er det noe annet som er å foretrekke? skal kun ha ett batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Man får stort sett hva man betaler for! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg