Marius Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 les denne Golf R32???? Skulle neste tro det var en repotasje i Bilsport! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 flopp :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Tror egentlig ikke det men... Det er jo garantert klare kompressor/turbo kit til denne bilen før den slippes, og da blir det nok litt mer spennede.. :) SKulle jeg hatt bilen min lenger skulle jeg kjøpt fangere og stæsj ihvertfall... nice :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Hahaha! 300000 i engangsavgift! Kan nok hende at man ikke ser så mange sånne med det første her i norge :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barone Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Den var jo ikke noe særlig. Den går vel fort. Siter All drivers were made for the road. The road was made for me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Den blir ikke tatt inn i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg