valoi Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei, potta på bilen synger på siste verset og bilen skal inn på eu-kontroll i april. Vurderer og kjøpe ny effekt-potte, men lurer da på div. kommer denne gjennom eu-kontrollen? fyren på verkstedet sa jeg skulle hatt ny katalysator, hva om jeg setter på alt som effekt-anlegg? kommer den gjennom da? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ikke noe problem dersom standstøy ikke overskrider 87 db... jeg hadde bakpotte fra thorshov på min 520 91" den gikk igjennom på biltilsynet den Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valoi Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ok, flott :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 valoen skrev: Hei, potta på bilen synger på siste verset og bilen skal inn på eu-kontroll i april. Vurderer og kjøpe ny effekt-potte, men lurer da på div. kommer denne gjennom eu-kontrollen? fyren på verkstedet sa jeg skulle hatt ny katalysator, hva om jeg setter på alt som effekt-anlegg? kommer den gjennom da? på forhånd takk Dersom det er en 88mod, kan du ta av katalysatoren...Dersom den er nyere MÅ du ha katalysator Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valoi Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 flott, har 88mod :) så det passer gullfint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg