gjerdeanders Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei! Holder på å lage til billigt stereo i bilen. Begynnte idag, laga hattehylle og satt i høgtalere. 2x 350w BLG hattehøgtalere. 2x 300w BLG Høgtalere i kasse. 1x 525w Jensen sub. Legger ved bilde kordan det er no... kom gjerne med komentarer/forbedringer. Lurte på om noen visste et bra stoff å trekke om hattehylla i? Og BTW, har noen billig forsterker å selge? helst ikkje over 500kr. Flere bilder kommer sansynligvis i løpet av morgen dagen. Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei! Holder på å lage til billigt stereo i bilen.Begynnte idag, laga hattehylle og satt i høgtalere. 2x 350w BLG hattehøgtalere. 2x 300w BLG Høgtalere i kasse. 1x 525w Jensen sub. Legger ved bilde kordan det er no... kom gjerne med komentarer/forbedringer. Lurte på om noen visste et bra stoff å trekke om hattehylla i? Og BTW, har noen billig forsterker å selge? helst ikkje over 500kr. Flere bilder kommer sansynligvis i løpet av morgen dagen. jeg ville da ha satt subben baki å montert høytalere i hattehylla, syns jeg så en kasse baki me høytalere i å bassen som tar hele hattehylla+?? dette kan da ikke bli bra lyd vis du ikke skal spille for folka som ser bak i "trunken" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg ville da ha satt subben baki å montert høytalere i hattehylla, syns jeg så en kasse baki me høytalere i å bassen som tar hele hattehylla+?? dette kan da ikke bli bra lyd vis du ikke skal spille for folka som ser bak i "trunken" oki :) takk for tipset! skal prøve å få fiksa det Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 stikker ut no og skal ta bilde av høgtalerne når neon lyset på de er på :) skamm tøft ;) Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 stikker ut no og skal ta bilde av høgtalerne når neon lyset på de er på :) skamm tøft ;) Elller bare en bunt med LEDs ;) hehe... *pirke* Men hadde jeg vært deg hadde jeg bygget meg en kasse til den suben og droppet de kasse-sakene med "neon" i bagasjen. Hadde heller brukt det de koster på noe skikkelig å ha i hattehylla. For jeg regner med du ikke har plass til å montere noe foran? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Go dag Anders, so du bytta mrx'n mot denna? E Kadetten verd like mykje so sykkelen då? Har ein forsterkar du kan få kjøpa for 500 om du ønske. Ein 2 kanalar, har ikkje prøvd den sjøl, so veit ikkje kor bra den e. E ikkje svera greiena då men... Oi faen, nå skrev jeg dialekt, gidder ikke skrive om med mindre noen sier det...? Stian K Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Elller bare en bunt med LEDs ;) hehe... *pirke* Men hadde jeg vært deg hadde jeg bygget meg en kasse til den suben og droppet de kasse-sakene med "neon" i bagasjen. Hadde heller brukt det de koster på noe skikkelig å ha i hattehylla. For jeg regner med du ikke har plass til å montere noe foran? Mvh TonyPipen Hehe, ja må til det :D skamm fett ;) Ja, den e fin! Legge du ut bilde av forsterkaren? Fekk ein TSX og for mrx'n :p så da va ikkje så gale alikvel ;) Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Elller bare en bunt med LEDs ;) hehe... *pirke* Men hadde jeg vært deg hadde jeg bygget meg en kasse til den suben og droppet de kasse-sakene med "neon" i bagasjen. Hadde heller brukt det de koster på noe skikkelig å ha i hattehylla. For jeg regner med du ikke har plass til å montere noe foran? Mvh TonyPipen Hehe, ja må til det :D skamm fett ;) Ja, den e fin! Legge du ut bilde av forsterkaren? Fekk ein TSX og for mrx'n :p så da va ikkje så gale alikvel ;) Kan ta et bilde og legge ut i morgen, holder på å bygge i volvoen så den ligger under konstruksjonen. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg