Integrale Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Selger nå min 3`er golf til fordel for en skoda pickup. Linker til annonsen min på autodb.no: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1013789 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 -bump- fikk en mail fra en kar her i går. han spurte om bildene var photoshoppa. heh. det er dem altså ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 -bump- fikk en mail fra en kar her i går. han spurte om bildene var photoshoppa. heh. det er dem altså ikke den karen var meg, det bare så sånn ut på fronten serru :P er den solgt enda el? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 den karen var meg, det bare så sånn ut på fronten serru :P er den solgt enda el? nei ikke foreløpig. er du interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 nei ikke foreløpig. er du interessert? den er nok litt for dyr egentlig.. også har den gått litt for langt for meg desverre Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 den er nok litt for dyr egentlig.. også har den gått litt for langt for meg desverre bærer ikke preg av km.stand forresten. er nok tatt godt vare på siden den var ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg