Islanwind Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skal ha ny frontfanger til vectraen. Den gamle:: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1297 Lurer på om eg ska kjøpe ny orginalfanger, og lik leppe, siden alt er knust. Det blir billigst.. Og passer med bakfanger/leppe, med den svarte kanten..Og passer med mørke angel eyes som jeg har planer om.. Men er det noen som ville valgt hel fanger? I så fall hvilken? http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_34_61&products_id=3305 Den? Skal uansett flytte over cupwingsene jeg hadde på den gamle.. Fyr løs med bilder eller linker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 syns du bør kjøpe den jeg, å lakke bilen i en anna farge kanskje? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Lakkering er godt mulig ja.. Får se på økonomien.. Skal stå et år mens jeg er i militæret så.. Syns personlig det er finere med orginal fanger, med leppe, og cupwings.. har jo orginal fanger bak, med leppe... Er jo den samme svarte kanten på fangerene.. Et spørsmål.. Blir bilen litt lavere med orginal fanger og leppe? Enn hel fanger...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hadde gått for den fronten maxam selger!den er nice Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Blir nok sannynligvis orginal front, og Rieger leppe igjen.. Fått et godt tilbud... Syns det og står best i stil med resten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Syns denne fronten er finest på vectraer jeg. En kompis sin turbo. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg