beemern Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 nå er denne bilen til salgs, vist det er noen som har lyst på.. gti stoler, "orange aleycat felger 7*13, under tvil".. , nye vinterdekk i fjor.. sotede fremlykter, sotede blinklys fremme.. Full tank.. men desverre så er denne motoren ødlagt.. har en overhalt ny topp liggnes, som kanskje kan fåes med.. er lit rust her og der, men er lite på karooseriet, men er noen flekker på taket.... det er en 1982 mod eller bud, må bort fort.. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Prisantydning? Er motoren helt gåen, eller kan den kjøres? Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 den kan kanskje kjøres. den starter, men det er ikke noe jeg hadde satset på.. vill ikke tro at du kommer lange biten med sånn motorens stand er nå desverre.. skulle gjerne ha byttet motor i den selv jeg. men er lei og bytte motor ute på vinteren. er ikke mest mojjo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 den kan kanskje kjøres. den starter, men det er ikke noe jeg hadde satset på.. vill ikke tro at du kommer lange biten med sånn motorens stand er nå desverre.. skulle gjerne ha byttet motor i den selv jeg. men er lei og bytte motor ute på vinteren. er ikke mest mojjo.. Du har PM! Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 sjangala bangala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg