v|ncenT^ Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hei Vurderer å selge mine nylig mottatte helrøde baklys (med RØDE sideblinklys) til Audi Coupe Type89. Akkurat motatt dem fra tyskland. Men desverre så har det blitt en liten skade på den ene lykta v.side, der glasset har fått en sprekk.. De to andre delene er strøkne ! Ettersom jeg er en petitmeter kan jeg ikke leve med dette, så vurderer å selge dem for langt under selvkost ! Har bilde av lyktene, har desverre ikke av skaden enda. Send meg en pm med bud... Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Bump ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg