Gå til innhold

Koni dempere... nye fjører?

Ranger emnet


Impy

Anbefalte innlegg

ej har røde koni dempere den dag idag me 30/30 eibach fjøre..

Men ej skal senke den mer.. e de alt av fjøre som passer rett på demperene?

ka ej brude kjøpe av fjøre.. lyst på 60/40 , 60/50 eller noe sånn..

Takker for alle svar!

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte tidligere med Gule Hardhetsjusterbare ("lange") koni med 40-40 H&R fjører. Godt å stivt.

 

Har nå bytta til høydejusterbart. Like billig og kjøpe det egentlig, om du skal skifte demperne med det samma. Merke her er FormelK.

 

Men om jeg skal anbefale noe fjører : Eibach og H&R har jeg personlig kun positive erfaringer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe det som står på bilen min nå. Jeg har justerbart som bare ligger å venter på meg :D

 

70 / 40 ink. senkeskåler

 

Stive gas dempere framme og sachs oljedempere bak.......Demperene framme er et år og de bak er snart 2 år...

 

Bud......

 

 

Frakt order seg siden du holder til i Ålebyen.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe det som står på bilen min nå. Jeg har justerbart som bare ligger å venter på meg :D

 

70 / 40 ink. senkeskåler

 

Stive gas dempere framme og sachs oljedempere bak.......Demperene framme er et år og de bak er snart 2 år...

 

Bud......

 

 

Frakt order seg siden du holder til i Ålebyen.

 

koni demperene mine er ikke mer en 7-8 måner gamle så ej skal ha dei enda.. vill bare ha nye fjører.. men ej liker å ha bilen stivest mulig.. så ej vill ha sikkelige fjører..

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant de demperene du har no ikkje er kortere, altså beregnet for 60 senk, så vil jeg ikke anbefalle deg å kjøre med det. Du vil da bunne demperen mest sannsynlig.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej fikk vite no at me ei foretning i ålesund her så ligge der ett høgdejustertbart senkesett til golf 2 til 6000 men han som skulle ha de he ikke henta de, de he lagt der i lang lang tid.. så no skal dei selge de for 2000 ubrukt.. noen som veit om de e plug and play på golf 3?

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej fikk vite no at me ei foretning i ålesund her så ligge der ett høgdejustertbart senkesett til golf 2 til 6000 men han som skulle ha de he ikke henta de, de he lagt der i lang lang tid.. så no skal dei selge de for 2000 ubrukt.. noen som veit om de e plug and play på golf 3?

 

mer eller mindre ja. Kanskje du må bytte fjørbeinslagerne og foringer oppe om dette ikke følger med i settet. Utenom det er det bare å hive på. en god times arbeid å bare sette det på, men kan fort gå litt tid å stille det inn, spørs kor pirkete du blir.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår