Hazert Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hei, jeg holder på å lakkere noen deler til bilen, som speil, lister, grill osv. Så lurer på hva som er best å gjøre for at dette skal bli så slikt bilens farge som mulig? Har grunnet skikkelig og lakkert 2 ganger nå på speila som jeg holder på med. Er vel nok det? Så må jeg vel ha på klar lakk, er det bare å prøve seg fram eller er det noen tips ang. dette? mvh. Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Om du er i tvil så kan du sammenlikne den lakkerte flaten med resten av bilen,og evt. legge på et tynt 3 lag hvis du er i tvil...legg på 2 - 3 tynne lag med klarlakk.Det er sikket 1000'vis av måter å gjøre det på,men slik ville jeg ha gjort det...lykke til! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg