Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Bilen ble bedre når du fikk lakket fanger'n ;) Men, hvor har du gjort av leppa? Er jo 10x fetere med den !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Bilen ble bedre når du fikk lakket fanger'n ;) Men, hvor har du gjort av leppa? Er jo 10x fetere med den !! catkilleren greide jeg å halvveis knekke allerede før jeg fikk tid til å få lakkert den, men den er under fiksing og leveres til lakkering snart, og da skal den på. :) Lærte meg hvertfall hvor bilen blir for lav å kjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 catkilleren greide jeg å halvveis knekke allerede før jeg fikk tid til å få lakkert den, men den er under fiksing og leveres til lakkering snart, og da skal den på. :) Lærte meg hvertfall hvor bilen blir for lav å kjøre ;) Huff, det hørtes kjipt ut! Får håpe den kommer på snart, for fronten er drit kul! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kan bli kult det :D Vet ikke om dette er fargen du har, men fant iallefall et inspirasjonsbilde.. Satser på at det går greit at jeg "låner" tråden litt.. Noen som vet hvor man får tak i sånne Golf IV hovedlykter med sort innvendig som er "klare" for Xenonlys? Ser ut som de er det, men er ikke helt sikker.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Satser på at det går greit at jeg "låner" tråden litt..Noen som vet hvor man får tak i sånne Golf IV hovedlykter med sort innvendig som er "klare" for Xenonlys? Ser ut som de er det, men er ikke helt sikker.. TOP GUN.. ;) Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel sånne lykter han har.. Med angel eyes.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg