xanakor Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hei. jeg lurer på om det finnes noen trådløs fjernkontroll til min cd-spiller http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1507 den må være trådløs, jeg fant ialfall ikke noen som passet på bilradiospesialisten sine sider. mulig jeg så feil da.. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 rmx114 mener jeg ska passe. har ihvertfall passet stort sett alle sony sine modeller.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Pleier det ikke å stå på Sony sine produktsider om hva som evt. skulle passe, da? La oss nå se.... Nei, se her..... hva vi fant... :google RM-X114 passer fint, i følge specs. på spilleren din :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg