|Massern| Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Aner ikke. Venter på at jeg skal få effektalnegg fra høggeriet her nå. Kommer vel til uka. Også må jeg fikse skiltlys, brekket og skifta bagasjelukelås så skal den vel gå igjennom EU-kontroll. Hvis de ikke finner ut at bilen er for lav da. Hehe. For da må det justeres opp igjen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ingen som vet om noen som ikke står på autodb og sånn? har sett igjennom alt, enten er det solgt.. ellers over 50 mil å kjøre :\ ingen her på forumet som vil selge da? har forresten fått igjenn lappen idag :) etter 7 mnd uten :) så nå brenner det etter å få kjøpt bil yodude Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Gratulerer meed lappen igjen da:) Vet desverre ikke om noen andre gitt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Gratulerer meed lappen igjen da:) Vet desverre ikke om noen andre gitt. takk for det :) var så digg å få den igjen idag Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Du kan kjøpe min.. Også har du 39k å bruke på styling og lakk :titties: Neida.. Bare si ifra hvis du vil ha deler Lasse Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Du kan kjøpe min.. Også har du 39k å bruke på styling og lakk :titties: Neida.. Bare si ifra hvis du vil ha deler Lasse hehe, :D tror j finner en annen jeg nå oskar :P men deler ja ;D det blir noe annet Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har sett litt rundt, men ikke noe som har falt midt i blinken enda.. ringt og sendt litt mld også.. vil helst ha en med minimalt med rust åssen det btw? vet om noen ? :) Nei, vet ikke om noen var bare litt nysgjerrig på om du har funnet deg noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nei, vet ikke om noen var bare litt nysgjerrig på om du har funnet deg noe :) nei jeg leter som en vill mann :P alle mann si ifra hvis dere kommer over noe bra :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har et byggesett av en tøff golf2 og en "viss" motor :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har et byggesett av en tøff golf2 og en "viss" motor :D hehe :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 leter fortsatt hvis noen vet om noe :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg