|Massern| Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Tør du røpe åssen felger du har |Massern| ? :D AEZ Paron X 9x16", ET 15:D Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er den blå din gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Så den blå biln var din gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hvis d er meg du prater til så er det ja.. hvis du mener corradoen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Nei jeg mener den blå golfen jeg linket til. De responderte med følgende sitat, så regnet med at det var Golfen du reffererte til? Beklager dobbelpost lenger opp.. Beskrivelse er det noen som har sett denne golfen eller veit hvor den befinner seg,tror den går i nord norge et sted.så ta kontakt med 93452176...jeg savner gamle bilen min,gir hva som helst for å ¨få kjøpt den tilbake..snufs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Funnet deg noe int enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Nei jeg mener den blå golfen jeg linket til.De responderte med følgende sitat, så regnet med at det var Golfen du reffererte til? Beklager dobbelpost lenger opp.. åja, tror det ble litt missforståelse der :P er ikke min gamle golf, annonsen gjelder en som leter etter gamlebilen sin :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Funnet deg noe int enda? Har sett litt rundt, men ikke noe som har falt midt i blinken enda.. ringt og sendt litt mld også.. vil helst ha en med minimalt med rust åssen det btw? vet om noen ? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vold1 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Golfen min e t salgs.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1007186 Kan få m dezent cup 9" x 16 ET 25 (bak) å 8" x 16" ET 25 ( foran) mot tilleg av pris!kom med bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Golfen min e t salgs.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1007186Kan få m dezent cup 9" x 16 ET 25 (bak) å 8" x 16" ET 25 ( foran) mot tilleg av pris!kom med bud:) den var fin den :) du har ingen flere bilder? kan du si litt om bilen? noe rust? andre kosmetiske skader? mvh Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vold1 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 skal prøve å få tatt noen bilder i løpe av dagen.. Er litt rust i nerkant av dørene, og en liten flekk på vw merke på bakluka!ellers ingenting!!noen merker i klarlakken etter steinsprut er det også, men det kommer du vel ikke uten på en 1990 modell..Ellers er bilen i god stand, kostet på nesten 10000 siste mnd!spør hvis du lurer på noe spesielt? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hvis flere vet om, så er det bare å poste :) alle forslag mottas med takk Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Selger du golfen |Massern| ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Vurderer å selge den ja. Så fort jeg får eu-godkjent den og fått på skilter igjen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Vurderer å selge den ja. Så fort jeg får eu-godkjent den og fått på skilter igjen. vet du hvor lang tid det vil ta før den kommer ut for salg? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg