fotojan Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hei har du mulighet for å skru selv kan du få deg en billig 1990 modell Golf med 1800 motor. Bilen er tornadorød. men ikke noen skjønnhet og kunne sikkert fått femten lapper om jeg fikset den selv, men har ikke tid nå. Som nevnt bør toppakningen byttes, men ellers er dette en helt grei bil som er EU godkjent i år. Byttet blant annet alt av bremser, dempere, frontrute mm bak før EU. Selges for 8000 - årsavgift kommer i tillegg. Står i Drammen og jeg treffes på 91334103 b Skal forsøke å få tatt noen bilder i morgen Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Reg nummeret er forøvrig DE 64007 for de som vil sjekke den - prøver med noen bilder i morgen.. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Sorry lit rask i svingene i dag. DF 64007 er riktig Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_haugli Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Sorry lit rask i svingene i dag. DF 64007 er riktig Kan du sende bilde/info til meg på mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Beklager at jeg ikke har fått svart tidligere og har heller ingen bilder å komme med nå. Har plukket av toppen, men ikke kommet lenger på grunn av sprengjobbing og ikke vært i form ellers så slik står den nå. ER det noen som er interessert i å kjøpe den slik den står og gjøre resten av jobben selv med planing av topp osv. kan dere få en rimelig EU godkjent Golf -som skal vekk. Så bare skrik ut så blir vi sikkert enig om en hyggelig pris. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Fikk et bud på 5000 i dag og slår kanskje til på dette. Årsavgifta må kjøper betale, men likevel blir dette en billig bil. Setter fristen til førstkommende mandag. Hadde med kamera på jobb i dag, men glemte å ta bilde. En tornadorød toergolf som er møkkete er heller ikke mye å ta bilde av, men hvis noen absolutt vil ha bilde får jeg skjerpe meg. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 ...Jeg kunne eventuelt kjøpt fangerene hvis du bestemmer deg for å selge i deler etterhvert :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Fikk en kjøper på bilen i dag og slo til på tilbudet da dette var en helt grei pris. Men har et sett 90 fangere som jeg selger for 500 pr. stk. Har også "90" dører om noen er interessert samt mange nye skjermer til toergolf. Skal legge ut liste over alt etter hvert bare jeg for litt mer oversikt! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg