Zwixern Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Selger 17x7,5" momo felger med dekk om ønskelig. 6000kr for felgene 7000kr med dekk. Felgene skal være skadefrie og pene. Boltsirkel 4x108 Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fujin Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hvilke dekk sitter på felgene å hvordan tilstand er disse i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Høy pris må jeg si Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er to nye dekk som jeg har forran. Og de to bak holder vel en sessong til. Hvilken type dekk kan jeg finne ut av. Prisen er prutbar. Men jeg trenger ikke selge. så godtar ikke noe skambud. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hehe, ja prisen var vel Litt får høyt, Tror til og med http://www.interdekk.no har billigere felger en deg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hehe, ja prisen var vel Litt får høyt, Tror til og med http://www.interdekk.no har billigere felger en deg ! Så handle på interdekk da, :biker som sakt tidligere kan godt selge billigere. Men ikke skambud. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg