john magne Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 selges.. bra bil med ettermontert turbo. bra bygget. fin bil som går bra! ca.200hk. pris: 40000,- tlf: 97585838 mail: jm@jma.no (bilde kan sendes på mail) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg kan gi deg 10 tusen for den. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 nei glem 10 tusen nå var jeg litt trøtt i pappen.du sier du skal ha 40 tusen og jeg har ikke sett et bilde engang.1500kr er hva jeg gir for den. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john magne Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 så kjekkt med seriøse innlegg... om du ikkje har noe fornuftig å skrive kan du heller la vær.. jævla pikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 bilde®? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis dette er den som er avbildet på JMA sidene så er det absolutt en bra bil... synd jeg ikke har nok penger til den... Lykke til med salget... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john magne Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 er den som var avbilda der.. helt til noen hacka forumet og sletta allt som var der.. send meg mail for bilde! send til salg@jma.no !! meget bra bil ja!! nettop kjørt den nå! er gøy å kjøre den når eg har kjørt vanlig omega uten turbo ei stund :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 nei glem 10 tusen nå var jeg litt trøtt i pappen.du sier du skal ha 40 tusen og jeg har ikke sett et bilde engang.1500kr er hva jeg gir for den. Har du lest hva han skriver? kan sende bilde på mail om det interesse. Snakker meg om seriøst innlegg.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 nei glem 10 tusen nå var jeg litt trøtt i pappen.du sier du skal ha 40 tusen og jeg har ikke sett et bilde engang.1500kr er hva jeg gir for den. Fy faan... Er det virkelig mulig... Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg