M3ess/nos Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Lurer rett og slett på om rs2 bremsene passer rett på s4 1992 2.2t? Passer Sportquattro grenrør rett på? Hvilke turboer passer på Sportquattro grenrør? Er k24 -7000 nå, og jeg vet jo at rs2 sin k24 -7200 passer. Men passer 26? K27? ?? Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Skivene passer hvertfall ikke 5 x 130 boltsirkel tror jeg. s4 har 5x112. Calipperne kan du sette på om du får laget et adapter, eller kjøper det.. turbo-greiene vet jeg ikke helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrokongen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 skivene passer ikkemen du kan bruke de orginale skivene(kjøp nye brembo IKKE ebc) kalipperene passer hvis du har de orginale brakkettene som sitter på rs2 orginalt,mulig du må bruke en 5mm spacer på denne.ang.grenrøret kan du bruke alle turboer med kkk eksosflens..hva slags effekt skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 TAkker for tilbakemeldinger KAn jeg bruke orginale S4/s6 skiver med de kaliperne altså? Er jo 332mm skiver som følger med og s4 har jo ikke i nærheten av det. Hva med å borre nye hull i rs2 skivene,eller bestille nye uten hull og borre de selv? Jeg har jo de sinnsykt stygge UFO bremsene på s4`en,passer skivene fra s6 rett på? Angående effekt så hadde jeg tenkt ca 350hk. SÅ det blir vel en rs2 turbo tenker jeg. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrokongen Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 er ikke sikker på om det gå når du har de gamle bremsene,hadde heller fått tak i 2 s6 fjærbein disse bremsene holder mer enn nok bruk ebc redstuff klosser så er de overlegne.hadde de på min s4 sedan med 380hk 520nm de funket like bra etter 20 runder på våler..bruk heller en kkk kx450 turbo denne spinner opp like fort og drar helt til 7500 en rs2 turbo har en tendens til å stange litt på 6000-6500 og du må gi det samme for disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg