arne-peder flesvik Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei. Kan noen hjelpe meg med et par problemer jeg har med bilen min? * Bilen går kald når jeg kjører,men når jeg står stille står temp.nåla normalt... Noen som har noen tips,kan det være så enkelt som bare termostaten, eller en føler som gjør at vifta kjøler for mye? * Hva er forskjellen på vinter og økonomiprogrammet på automaten? * Går det an og bytte gearspak til nyere type? -har T-spak nå og ønsker den nye kula som sitter fra 96 og nyere... Evt noen tips om hvor jeg kan få tak i sånt rimelig? * Vifta til varmeanlegget bråker (piper) litt,er det lett å løse dette? * Hvordan kan jeg se på bilen at den har sportsunderstell? Er veldig TAKKNEMELIG hvis noen kan hjelpe meg!! Mvh. Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 1. Kan være termostaten eller at du har litt lite frostvæske 2. Vet ikke, aldri hatt automat 3. Ja, det går... http://www.schmiedmann.no http://www.koed.dk har girkuler til automat 4. Det må isåfall taes ut og smøres opp, litt jobb.. 5. På BMW får du komplett utstyrsliste til bilen din slik den ble levert ny Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Takk for tipset,setter meget stor pris på dette forumet-som er nytt for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Du er velkommen! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Du vet vel ikke tilfeldig hvor den vifta sitt hen vel? Burde nok egentlig hatt ny...,blir sikkert ikke bra i lengden å bare smøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 En eller annen plass inni dashbordet ditt :) Midten ca Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Er vel et he..... å komme til der tenker jeg,aner at den ligger bak stereo'n et sted...-ynk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esn Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 På vinterprogrammet er det roligere overganger, den drar ikke så langt på gira som på økonomi. Tror heller ikke kickdown funker på vinterprogrammet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 ok. Tror du det er mye jobb og dyrt å montere sperre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Ser ikke helt vitsen med sperre og automat kombinert:) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har du noen bilder av bilen ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Skal ta et bilde å legge inn i løpet av kort tid. Takk for tips. Digger bilen min,er konge bak rattet! he he! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Fått byttet thermostat nå,ble topp nå. Byttet også et lager til kjølevifta for klima,kostet meg tilsammen 3400kr. Men da er det i orden,brukte Alf Lie.-ble for kaldt å skru utendørs nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Bytter termostat på min og denne uken engang...Får se om det hjelper hos meg.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 F...,bildet blir for stort-ikke helt data ekspert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg