Kawasaki dude Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei Jeg har 2 dobble webere 40 med helt ny bensin pumpe og trykkregulator. 1 stk trykkregulator til forgasser turbo "malapassi" helt ny. 1 stykk b20 topp kompsenka passer perfekt til forgasserturbo. Kan byttes mot felger til volvo 142. Hilsen kawasaki dude. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Kawasaki dude skrev: Hei Jeg har 2 dobble webere 40 med helt ny bensin pumpe og trykkregulator. 1 stk trykkregulator til forgasser turbo "malapassi" helt ny. 1 stykk b20 topp kompsenka passer perfekt til forgasserturbo. Kan byttes mot felger til volvo 142. Hilsen kawasaki dude. Hvor mye for weberene med bensin pumpe og trykkregulator? hva er dens stand? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hei Jeg skal ha 3500,- med pumpe og trykkregulator. Forgasserene har jeg ikke prøvd men dem ser helt ok ut. Bilder kan sendes. Hilsen Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg