-zlurv- Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg så en rød 200sx s14 ved torgersen lakkering i skåredalen. Jeg så den først i går, og jeg må si det er en tøff bil! :) Noen som vet noe mer om denne? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ingen som har mer info om denne? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Er sikkert en på 200sx-ogn sin :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Er rimlig sikker på det er en jeg jobber med sin, men ser ikke skiltnummeret, så er vanskelig å si. Hvis det er han er den kjøpt av JSI for ca halvannet år siden, og har noe motoroppgradering. Han er på 200sx-ogn, men ikke aktiv såvidt jeg vet. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ok =) Skiltnummer begynner på SD***** gidder ikke og skrive det, for da begynner alle at jeg må ta det bort.. men det er skilt av den nye typen :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg